Activitats 3er trimestre i4

ANIVERSARIS

Felicitem a tots/-es els nens/-es que han fet 5 anys o que han estat protagonistes aquest trimestre. PER MOLTS ANYS!

Gràcies a les famílies per participar en l’activitat dels OFICIS

EXPERIMENTACIÓ

L’observació i l’exploració ens ajuda a adquirir aprenentatges més significatius d’una manera més motivadora i estimulant amb els elements que ens envolten, ajudant-los així a conèixer la realitat.

Experiments realitzats al llarg del trimestre:

• Experiments amb sorra;  fang, tenyir la sorra, fer trasbassaments…  (podreu trobar les fotos a l’apartat del projecte)
  • Surar i enfonsar

RACONS

Els racons ens ajuden a organitzar l’aula en petits grups de treball, donant així una atenció més individualitzada, treballant l’autonomia dels alumnes i on són ells els protagonistes del seu procés d’aprenentatge, amb aquesta metodologia els infants prenen consciència de les seves possibilitats, accepten i aprenen dels seus errors, aprenen a organitzar-se…

PROJECTE

Al llarg de tot el curs escolar hem treballat la sorra ja que va ser un tema del seu interès escollit en assemblea.

CUINERS

INNOVAMAT

Seguim treballant el raonament lògic-matemàtic amb Innovamat. Ens encanta el ventall d’activitats que podem portar a terme amb el material nou!

BIBLIOTECÀRIES

Hem tingut la sort de rebre una vegada al mes la visita de les bibliotecàries de la Biblioteca Joan Duch de Juneda a la classe. Ens encanta que ens expliquin els contes que es menja el cocodril.

POEMES I ENDEVINALLES

Us desitgem un bon estiu!