Activitats 2n trimestre P5

EXPERIMENTS

Durant aquest segon trimestre de curs els nens i nenes de P5 hem realitzat els següents experiments:

-Experimentem amb la neu

-Fem gel

-Safates sensorials

-Juguem amb la llum de les llanternes

FOTOS EXPERIMENTS

Aquest trimestre com que hem treballat el Projecte dels Conills, a l’escola hem rebut una visita molt especial, els conills de la Júlia Gelonch. El Gofi i la Perla. Sabem que els agraden molt les pastanagues!

FOTOS CONILLS

RACONS

Aquest són els RACONS que hem treballat durant el trimestre. Hem après tot jugant!

-Fem figures amb peces geomètriques.

-Lectoescriptura i grafisme. Grafisme amb pedretes

-Joc símbòlic: El taller mecànic, el mercat i els playmòbils

-Puzzles, dòmino i memory

-Tablets

FOTOS RACONS

MATEMÀTIQUES MANIPULATIVES

A P5 treballem les matemàtiques de manera manipulativa. A partir de materials manipulatius com són els Multicubs, els Blocs Lògics, els Pius, les Peces de Construcció, les Regletes de Cuisenaire, etc, aconseguim que l’aprenentatge de les matemàtiques sigui més viviencial i significatiu pels alumnes, interioritzant els conceptes matemàtiques d’una manera més lúdica i motivadora.

FOTOS MATEMÀTICA

RODA DE CONTES

Aquí us deixem les fotografies dels nens i nenes que ens han explicat un conte amb l’ajuda dels seus familiars. Volem agrair a les famílies la seva participació i dedicació!

FOTOS RODA DE CONTES

ACTIVITATS DE PASQUA

Per finalitzar, us deixem amb les activitats que hem fet de Pasqua, la Vella Quaresma i la manualitat del Conillet.

Bona Pasqua a tothom!