ACTIVITATS 2N TRIMESTRE P3

ANIVERSARIS

Felicitem a tots/-es els nens/-es que han fet 4 anys o que han celebrat l’aniversari aquest trimestre. PER MOLTS ANYS!

Gràcies a les famílies per participar en l’activitat del FIL DE VIDA.

PSICOMOTRICITAT

Els alumnes al llarg del trimestre han fet diverses activitats psicomotrius, per millorar les seves activitats motores i poder-se situar millor en l’espai.

Aquí en teniu una mostra:

EXPERIMENTACIÓ

L’observació i l’exploració ens ajuda a adquirir aprenentatges més significatius d’una manera més motivadora i estimulant amb els elements que ens envolten, ajudant-los així a conèixer la realitat.

Experiments realitzats al llarg del trimestre:

• Fem suc de taronja
  • Fem un Arc de Sant Martí.
  • Propietats de l’aigua.
  • Fem una pluja de colors.
  • Treballem amb la densitat.

RACONS

Els racons ens ajuden a organitzar  l’aula en petits grups de treball, donant així una atenció més individualitzada, treballant l’autonomia dels alumnes i on són ells els protagonistes del seu procés d’aprenentatge, amb aquesta metodologia els infants prenen consciènica de les seves possibilitats, accepten i aprenen dels seus errors, aprenen a organitzar-se…

ART

Els nens tenen una creativitat innata, és el llenguatge artístic que mostren en les seves obres d’art. aquí  teniu una mostra de tota la feina que han fet!

• Carnestoltes ( estampacions )
  • Yayoi Kusama ( els cercles i els colors)
  • Alberto Cont ( traç vertical i hortizontal)
  • Alexander Calder ( escultures amb figures geomètriques)

EMOCIONS

Aprenem a gestionar les nostres emocions!

POEMES

Treballem diferents tipologies textuals, el vocabulari, els elements que ens envolten i la memòria.

• Poema d’hivern
  • Poema de la primavera
  • Poema del Conillet.

VIDEOS

INNOVAMAT

Seguim treballant el raonament lògic-matemàtic amb Innovamat. Ens encanta el ventall d’activitats que podem portar a terme amb el material nou!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *