COMIAT DE 6è

Finalment, el 29 de juny vam poder fer el comiat dels nois i noies de 6è. Va ser un comiat molt diferent, amb mascaretes, amb discreció, però els ulls de cadascú ens mostraven la rialla que ens amagava la seva mascareta. Us desitgem molta sort a l’Insit i més enllà.

PREMIATS: CONCURS DE SANT JORDI

La Biblioteca i l’Ajuntament de Súria, dins dels actes de Sant Jordi, van convocar el concurs “Sant Jordi a casa”, en dues modalitats, de narrativa i dibuix, adreçat als nens i nenes de Súria. Volem destacar que quatre alumnes de l’escola han estat premiats en el Concurs de Sant Jordi a casa… Llegeix més»

PORTES OBERTES VIRTUALS

Si voleu fer una petita visita virtual i saber una mica més de la nostra escola, només cal que cliqueu sobre la imatge.

CONFIREPTES

Si voleu veure el repte d’aquesta setmana i els reptes anteriors, feu clic a la imatge.

US ENYOREM!

Dediquem aquest vídeo a tots els/les alumnes i famílies de la nostra escola!