Durant aquesta setmana, al vestíbul de l’escola hi haurà un Càrdio que ens proposarà reptes saludables. Si els fem tots tindrem una sorpresa:

Podeu descarregar el Full Informatiu de la Setmana de la Salut en format PDF: 354 Setmana de la Salut 2019

CLOENDA DE LA SETMANA DE LA SALUT

Avui, 17 d’octubre hem celebrat la cloenda de la Setmana de la Salut, amb la presència de les nostres mascotes, el Cardio i la Closcaneta. Els nens i nenes han passat una tarda saludable, passant per les diferents actvitats que hem preparat.

Finalment, hem fet un berenar comunitari a base de meló, que ens han preparat una bona colla de mares voluntàries.

EDUCACIÓ VIAL A EI 5 ANYS I 2n

El dia 30 de setembre, durant la Setmana de la mobilitat 2919,  va venir la policia local de Súria a l’escola. Ens van explicar un conte per aprendre com ens hem de desplaçar pel poble.

SÚRIA PEL FUTUR

El divendres dia 27 de setembre, les nenes i els nens de cicle superior, vam començar a fer activitats contra el  canvi climàtic, ja que es feia una vaga general.
Vam fer grups i, cada grup feia una feina diferent: flyers, pancartes i un parell de… Llegeix més»

RESULTATS DE L’ENQUESTA DE SATISFACCIÓ

Aquests són els resultats de l’enquesta de satisfacció que vau realitzar a final del curs 2018-19. Fent clic a la imatge podreu veure els diferents apartats.

Gràcies per la vostra confiança. Els resultats ens animen a continuar fent escola junts.

MENJADOR

A partir d’aquest curs, 2019-20,  el menjador el gestionarà l’empresa Ausolan, la compra de tiquets es farà mitjançant una aplicació al mòbil. En aquest document PDF trobareu les instruccions per donar-vos d’alta al servei… Llegeix més»