Primer dia de Colònies

Informa l’Helena Parisi;

Al matí, hem arribat a les 11:00, els monitors han fet una presentació i nosaltres haviem de dir el nostre nom i el nostre menjar peferit. Hem jugat a 3 jocs i han set molt divertits. Hem anat a dinar i ens ha tocat amanida de pasta, pollastre amb poma rostida i gelat.

A la tarda, hem fet un mapa del tresor i hem fet activitats divertides a través d’uns quants jocs. Ara ens preparem per anar a sopar i després anirem a fer un joc de nit. Fins aquí el primer dia. M’acomiado de vosaltres, és la última vegada que escric al bloc durant les colònies; m’ha agradat molt fer-ho tots aquests anys!

Helena

(Ah sí, feu click a la foto o AQUÍ per veure més imatges)

HAS DE SER TU MATEIX

Un any més hem participat a la Clika, una cantata que parla dels valors que hem de tenir per fer que tot funcioni,tant en nosaltres com al nostre voltant! Aquest curs hem aprofundit amb els missatges que expliquen les cançons de cada personatge de la… Llegeix més»

La Mona ’24

Hem arribat al final de trimestre, i amb ell, també han arribat les mones a l’escola. El passat dijous tots els nens i nenes de l’escola van poder “manufacturar” el seu donut-mona per berenar. I com és habitual, tots els/les alumnes van acabar gaudint de l’últim dia de trimestre al Punt Eco, on els valents i valentes del pis de dalt, hi van anar en bicicleta.

Cliqueu AQUÍ o a les imatges per poder veure més fotografies de tot plegat.

Bona setmana santa!

La visita de la Comandante Parisi

Como una de las actividades finales de proyecto en La Classe dels Grans, Helena se atrevió a realizar un experimento sobre simular suelo lunar con sus compañeros de clase. Todos lo pasaron en grande y aprendieron aun más dentro del Proyecto “¿Por qué quisimos ir a la Luna?”. Buen trabajo, Helena! Muy bien, Grans!

LA MARE DEL BIEL ENS VISITA

El passat divendres, la Sílvia, la mare del Biel, va venir a l’escola a llegir un conte. El llibre, Un sopar de por, era el preferit del Biel, i junts ens el van explicar. Els nens i nenes s’ho van passar molt bé.

Si cliqueu a la imatge, podreu veure alguna foto més.

Xerrada de l’Associació “Banc dels Aliments de Lleida” a La Classe dels Grans

Divendres de la setmana passada vam tenir el plaer de rebre a l’Eusebi a La Classe dels Grans, que ens va fer una magnífica ponència sobre què tracta l’associació “Banc d’aliments de Lleida”, la seva tasca i finalitat. La ponència va ser molt participativa i propera als alumnes, fent-los reflexionar també al voltant del malbaratament d’aliments a les nostres llars, i a ser més conscients de la dura realitat de persones al nostre voltant.

Moltes gràcies Eusebi, ens va encantar! Fins aviat!

ACABEM EL 1r TRIMESTRE

El passat 4 de desembre vam tenir una gran sorpresa! Vam rebre una carta del tió i ens deia que l’anéssim a buscar. Els nens i nenes estaven molt il·lusionat i, durant aquest mes, l’han anat posant menjar. L’últim dia d’escola, vam poder fer cagar el tió i també vam gaudir d’un esmorzar de Nadal molt bo.

A més a més, el passat 18 de desembre, els nens i nenes van poder gaudir del taller de decoració d’hivern. Ens ho vam passar molt bé i va quedar molt bonic!

Per veure les fotografies cliqueu a la imatge.