Caga Tió! Tió de Nadaaaaal!
24/12/19Així van cagar el Tió els nens i les nenes de l’escola!
Feu click aquí per veure totes les imatges!
Així van cagar el Tió els nens i les nenes de l’escola!
Feu click aquí per veure totes les imatges!
Els grans de l’escola, amb el seu estil “macarra”, us desitgen amb molt “carinyo” … BON NADAL, XAVAL!
Bon Nadal xaval from edu.teixido@gmail.com on Vimeo.
Un Nadal excepcional i un feliç any nou!! Fins l’any que ve!!

Obrim l’aixeta de vídeos que han estat guardats en secret per al Festival (jejeje!). Comencem amb el tràiler de l’esperada última pel·lícula que estem rodant actualment. Caçafantasmes II: Jo ja no tinc cap por. Estrena 5 de juny a les 17h; a la classe dels Grans. Us hi esperarem!!
Caçafantasmes II – ja no tinc cap por – trailer DEF from edu.teixido@gmail.com on Vimeo.
Els mitjans ja tenim el nostre pessebre, ens ha quedat molt xulo.

El passat dilluns, 25 de novembre, vam realitzar la darrera sessió dels tallers internivell de teatre, del primer trimestre.
Durant els projectes de medi, els/les alumnes de la classe dels mitjans hem treballat els ossos, músculs i articulacions, amb el “huesitos”.
![]() |
![]() |
I per acabar aquesta primera recepta, el postre “La dolçor tricolor” o “El iogurt cantant” (cada grup, a la seva!), els grups 2 i 3 van poder gaudir de l’ajuda d’una “xef” molt especial.
Cliqueu aquí o a la fotografia per veure més fotos. Bon profiiit!!!
Totes les nenes i els nens de la Zer hem après coses d’aquelles que ja no s’obliden perquè arriben al cor. Ens ha quedat a totes i a tots molt clar, que “tots som iguals i tots som diferents”, i que justament en això rau l’alegria de la vida!!!: persones altes, baixes, grans, petites, alegres, tristes, blanques, negres, rosses, morenes, coixes, mudes, cegues, miops,….. TOTS IGUALS, TOTS DIFERENTS!!!
Els de Cicle inicial, hem estat treballant “els sentits”, i a partir d’aquí vam pensar que la millor manera d’acabar de veure què sabíem però sobre tot, què sentíem amb tot el que havíem après, era viure en primera mà, el sentir de persones amb diferents discapacitats. I vam voler compartir-ho amb tota la Zer.
Per això, aquest divendres dia 15 durant el matí, ens hem agrupat tots els infants de la Zer a Sudanell i han vingut a l’escola persones de: ASPID Lleida, Deixa’ns signar, i Muévete por los que no pueden, i ens han ensenyat tot un munt de coses entorn les malalties rares i les discapacitats.
Hem rigut, hem gaudit, hem compartit, hem après, i ens hem fet un xic més personetes. Això és el que volem a les nostres escoles!!!
Gràcies a les tres entitats que ens ho heu fet possible!!
Els/les alumnes de la classe dels mitjans i els grans, han elaborat unes fantàstiques i delicioses receptes, que han ensenyat als alumnes d’Educació Infantil. Si algú s’anima a fer-ne alguna, aquí també estan les receptes.
![]() |
![]() |