Diploma de lectura de la classe dels mitjans

En la classe dels mitjans potenciem molt la lectura. Tothom ha disfrutat molt amb els llibres i el contes.

Avui, hem repartit els diplomes de bons lectors d’aquest trimestre. Esperem que segueixin llegint igual, o més, i així els següents trimestres, poder repartir més diplomes.

La Laia Cardet ens ensenya un munt d’activitats

Dilluns, 15 de novembre, en motiu de l’aniversari de la Mar, ens ha visitat la seva mare, la Laia Cardet i ha organitzat varies activitats per fomentar el treball en equip:

  • Conte de la fusteria: On totes les “eines” tenen unes qualitats en les que destaquen i són importants. Acabem l’activitat dient una qualitat positiva d’un company/a.
  • Joc de la torre: Treballant en equip, han intentat construïr una torre molt alta, utilitzant palets, cordill, cinta aïllant i “nubes”.
  • Joc de punteria: Un/a alumne/a amb el ulls tancats, havia d’encertar una diana seguint les indicacions del seu equip.

Ens ho hem passat d’alló més bé, i hem vist l’importància del treball en equip.

Per veure més fotos, clicar AQUÍ.