Hort escolar. Abril 2022.
21/04/22El nostre hort ja fa molt goig. Les plantes van creixent i els hi surten les flors. Aviat tindrem els seus fruits. 😋😋😋
![]() |
![]() |
El nostre hort ja fa molt goig. Les plantes van creixent i els hi surten les flors. Aviat tindrem els seus fruits. 😋😋😋
![]() |
![]() |
L’últim dia del trimestre vam fer la tradicional sortida al punteco. Els grans i mitjans van anar amb bicicleta i els petits ens vam trobar allí. Vam realitzar jocs i una gimcana i ens ho vam passar genial!!
PER VEURE LA RESTA DE FOTOS CLIQUEU A… Llegeix més»
A la classe dels mitjans, ja hem entregat el diplomes de lectura d’aquest segon trimestre.

Ja tenim plantat el nostre hort. Els grans i mitjans han fet una gran feina. Ara tocar regar i esperar.
![]() |
![]() |
Després de treballar, aprendre i divertir-se molt, la classe dels mitjans hem acabat el projecte de les professions, amb una activitat molt divertida, on tothom ha escollit una professió, de moltíssimes que hem treballat, i ha explicat en que consisteix.
Moltes gràcies també a les famílies que heu pogut venir i compartir les vostres experiències, que han enriquit més aquest projecte.
Després d’haver-hi treballat durant uns mesos, ens fa goig poder-vos presentar uns divertits i simpàtics doblatges que els grans de l’escola han pogut realitzar. No ha estat una tasca fàcil: en alguns casos han hagut de traduïr, guionitzar, assajar i posar en boca paraules d’un personatge molt diferent en aparença a ells. El resultat, després de la bona feina que han fet és divertit i satisfactori; segur que us agradarà; tant a grans com a petits. Ah, hi ha petits/ mitjans/grans simpàtics ‘cameos’ als doblatges. A veure si els identifiqueu! Agraïm molt les “ajudetes” que hem rebut.
Ah, i sí. Des de l’àrea de comunicació audiovisual seguim treballant. Ara just hem començat amb una cosa grossa entre mans, que ens donarà feina per la resta del curs. Ja us ho anirem explicant poc a poc, perquè per ara, TOP SECRET!
Gaudiu dels doblatges! Bona feina, Grans!
Doblatges – Classe dels Grans (Montoliu) from Zer La Coma on Vimeo.
A finals de mes ens va visitar a La Classe dels Grans l’Edu Murgó; exalumne de l’escola i cosí de la Bruna. Ens va fer una espectacular presentació del seu projecte “A Kontrakorrent”; un grup de rock català que han hagut d’aprendre a gestionar, gaudir i convertir en bona part de la seva activitat professional; incloient-hi una pandèmia de pel mig. Veure a un exalumne de l’escola explicar amb tant entusiasme un projecte personal d’èxit, amb la passió que ho va fer, emprant diferents suports, amb la millor simpatia i somriure… sense paraules, Edu. Moltes gràcies per tot! Us deixo unes fotografies del dia.


El passat 22 de febrer vam fer el racó de les disfresses a la classe dels mitjans. Els i les alumnes van explicar les disfresses que havien portat i van jugar una estoneta amb elles.
![]() |
![]() |
El nostre hort va creixent i ja ha florit, a veure quan surten els fruits. 😋😋😋
A més a més, a principis de febrer, vam fer planter amb tomàquets cherrys, menta, julivert i maduixes (ho van decidir els i les alumnes), i ja comencen a creixer les plantes. 🤗🤗🤗
![]() |
![]() |
El dia 22 de febrer, l’Antonio, el pare de la Marta i la Paula ens va venir a ensenyar la seva professió.
La feina de l’Antonio, al principi va començar com un hobby i va tenir la sort de convertir-la en el seu treball.
Ens ha ensenyat l’equipament que fa servir i hem donat una volteta amb una moto que ha portat. A més a més, els nens i nenes d’infantil també han pogut donar-la.
ENS HO HEM PASSAT SUPER BÉ.
![]() |
![]() |
![]() |