PODCAST! Les puputs canten – Episodi 3

Aquest és el tercer i últim episodi del Podcast Les Puputs canten, fet íntegrament pels nens i nenes de l’escola. Es tracta d’un taller internivell que va des dels més petits d’I3 als més grans de 6è. En aquest taller tenen un temps d’una mica més d’una hora per fer grups, poder fer plenar de contingut unes seccions, enregistrar el podcast i poder-lo escoltar. Han d’improvitzar bastant, cosa que no és gens fàcil. Ha quedat molt divertit! Esperem que us agradi!

🔥🎬 GRAN ESTRENA! 🥋🌟 KARATE KIDS 💥🍿

Per fi! Ja la tenim aquí! La superproducció de Videoliu Rural Films (La Classe dels Grans)!

🎬 Després d’una nit d’estrena inoblidable, amb moments d’autèntica màgia a la pantalla, el destí ens va jugar una mala passada amb una apagada inesperada… just quan el millor estava a punt d’arribar!

Però tranquils… la història no s’acaba aquí!

Ara la podreu reviure tantes vegades com vulgueu, amb tota la seva emoció i màgia!

🔥 Per tots aquells que vau quedar-vos amb ganes de més, arriba per fi el desenllaç.
Amb vosaltres… i ja per sempre més:

🥋 KARATE KIDS!

🎥 TRAILER!! Karate Kids 🎬 GRAN ESTRENA 🍿

Benvolgudes famílies;

Des de Videoliu Rural Films (La Classe dels Grans) ens complau anunciar la gran estrena de “Karate Kids” el proper dijous 19, a les 21h, a la Sala del Ball. Era un compromís que vam prendre al Festival de Nadal passat i, després de 6 mesos d’escriptura de guió, rodatge i postproducció, ho farem realitat.

Ha estat un projecte gegantí que ha pogut tirar endavant amb esforç i ganes per part de tots els nens i nenes de La Classe dels Grans. Son unes estrelles de cinema.

Sense més dilació, aquí teniu el tràiler de la superproducció:

FITXA DE LA PELÍCULA: Karate Kids

Durada de la filmació: Entre 90 i 100 minuts
PEGI: No recomanada per menors de 7 anys (Apta per Primària)
Estrena presencial: Dijous 19, 21h (Sala del Ball)
Estrena al bloc: Divendres 20 de juny

PODCAST! Les puputs canten – Episodi 2

Aquest és el segon episodi del Podcast Les Puputs canten, fet íntegrament pels nens i nenes de l’escola. Es tracta d’un taller internivell que va des dels més petits d’I3 als més grans de 6è. En aquest taller tenen un temps d’una mica més d’una hora per fer grups, poder fer plenar de contingut unes seccions, enregistrar el podcast i poder-lo escoltar. Han d’improvitzar bastant, cosa que no és gens fàcil. Ha quedat molt divertit! Esperem que us agradi!

 

Colònies a Poblet – Dia 3

Som l’Èric, la Marta i la Irene. Avui acaben les colònies. Ahir vam fer discoteca tots junts! Els mitjans i els petits, avui al matí, han fet jocs i manualitats de la prehistòria.

Avui, nosaltres, els grans, ens hem aixecat i hem buscat els nostres tiquets d’esmorzar. Després d’esmorzar, hem jugat a un joc que és diu “El torneig de cavallers”, i tot seguit, hem cosit un tel·ler.

Cliqueu a la imatge per veure més fotos d’aquest darrer dia. Fins ara!

 

Colònies a Poblet – Dia 2

Bona tarda/nit! Som l’Èric, la Hawa i la Mar. Us explicarem què hem fet avui.

Avui dia 29 de maig els petits han arribat a la casa de colònies, i han fet un joc per conèixer la casa i els mitjans al matí han fet uns jocs per la casa i després, a la tarda, han fet una excursió a la muntanya.

Nosaltres, al matí anavem a esmorzar però l’EDU, l’Erika i la Sonia ens han fet un joc per poder anar a esmorzar. Més tard hem anat  a la montanya a fer una excursió, els monitors ens han ensenyat molt sobre la muntanya.

Després de dinar ens hem anat a les habitacions a descansar i més tard hem anat a fer jocs amb els monitors, els jocs eren un volei amb catapultes (però les catapultes erem nosaltres), i més tard hem jugat a una competició de tir amb arc, ha estat molt divertit,

Podeu veure més imatges si cliqueu a la imatge. Fins demà!

Colònies a Poblet – Dia 1

28/5/2025

Hola! Som els de sisè i voldríem explicar el que hem fet. Pel matí els de cicle superior, hem fet activitats per conèixer la casa de colònies. I després hem dinat. A la tarda, hem fet un joc del Cluedo sobre l’edat mitjana per tots els terrenys de la casa de colònies.

Els de cicle mitjà i inicial, pel matí han fet jocs de descobriment de la casa. Després de dinar, han fet jocs per la casa de colònies.

Si voleu veure imatges d’aquestes activitats, cliqueu a la foto.