Cossos geomètrics

L’ aula d’educació infantil dels dinosaures hem estat experimentant i aprenent moltes coses dels cossos geomètrics: com són, classificació amb objectes de casa, quin nom tenen i com es confegeix, creació d’estructures i robots amb el material.

Amb multicubs i un joc magnètic hem creat cubs i prismes. En un racó matemàtic ens hem endinsat al tangram.
Han gaudit molt!!

Les emocions a l’Educació Infantil

Un  dilluns a la sessió d’emocions voliem treballar l’efecte que feien els crits en els nostres cors, quines emocions sentiem. Ho vam materialitzar mitjançant el conte “A cau d’orella” d’Elisa Molina. Vam descobrir la capacitat d’apropar-nos o allunyar-nos als que ens estimen(família/amics) i ho vam… Llegeix més»

Contacontes a l’escola!!

Avui ens ha visitat la Sandra; una contacontes, cortesía del Bibliobús, que ens ha deixat amb la boca oberta amb el seu art explicant històries i el seu tarannà divertit, alegre i positiu. Gràcies pel teu raig d’energia, Sandra! “¡Qué bueno que viniste!”

TALLER DE TORTITAS AMB EL NIL I LA LAURA

Avui ens ha visitat la Laura. Amb motiu de l’aniversari del Nil ens han preparat un taller de cuina, hem fet “tortitas” !! Seguint la recepta i amb molta paciència,  entre tots han cuinat unes tortitas delicioses acompanyades de fruita i nutellla. Lo millor el final: nyam nyam!!! Estaven per llepar-se els dits!!

Moltes gràcies Laura i Nil !!!😊

Si voleu veure fotos del taller cliqueu AQUÍ

 

 

 

3r dia de colònies! Informa l’Helena!

Avui és l’últim dia de colònies! Ens ho hem passat super bé.

Els petits han fet un taller de bola d’olor. Els grans han construït una ciutat amb Legos. Nosaltres els de cicle mitjà hem fet un circuit amb un antifaç sense poder veure res i una gincama amb codis qr.

Ara dinarem i tot seguit, tornarem a casa. Ens ho hem passat pipa!

Feu click aquí o a la imatge per veure més fotografies.

Helena

2n dia de Colònies! Informen l’Alexis, la Bruna i la Maria

Avui han arribat els nens i nenes d’infantil! Els hem rebut amb molta il·lusió i alegria.

A l’arribar els nens i nenes d’infantil, han fet activitats per conèixer l’entorn. Els de cicle inicial, han fet uns jocs, i per la tarda han fet una excursió fins la meitat d’una muntanya del costat de la casa de colònies. Els nens i nenes de cicle mitjà, pel matí han fet una excursió, i per la tarda una gincana. Els nens i nenes de cicle superior, pel matí han jugat a jocs cooperatius, i per la tarda han anat al mirador.

Ens ho estem passant genial i els monitors són molt guais!!! Fins demà!!!

Feu click aquí o a la imatge per veure més fotos del dia d’avui!

Maria, Bruna, Alexis

 

1r dia de colònies! Informen l’Oriol i la Paula des de Prades

Bon vespre des de Prades! Som l’Oriol i la Paula! Us explicarem que hem fet avui. Ja us avancem que estem tots “estupendos” i que ens ho estem passant super bé.

Avui al arribar hem esmorzat. Tot seguit, hem fet alguns jocs amb els monitors. Al migdia, hem dinat: amanida de pasta, hamburguesa amb patates i crema. Estava tot molt bo. A la tarda hem jugat a diferents jocs. Per exemple: un tres en ratlla diferent, al “bestiaball”, una gincama… També hem berenat donuts. Estaven boníssims! Al tard hem anat a descansar a les habitacions i dutxar-nos. Per nosaltres, estan sent unes colònies molt xules i divertides i volem gaudir-les al màxim!

Feu click aquí o a la nostra foto per veure les fotos del primer dia de colònies.

Oriol i Paula

EL CONTE: ENS VISITA LA FAMILIA DEL BIEL

Avui dimecres ens ha visitat la Sílvia i la Èlia, la mare i la germaneta del Biel. Ens han explicat el conte d’un llop que no és tant dolent com tothom es pensa, sino que és estimat i ajuda a tothom quan està en perill, és el conte titulat: Compte llop! Aquí hi ha algú més dolent que tu!!

Després ens han regalat a tots i totes dibuixos de llops per poder pintar i ens han quedat molt xulos!

Moltes gràcies Biel, Èlia i Silvia !! 😊

MIREU MÉS FOTOS AQUÍ