Els Montoliuencs: Especial Nadal!

Aquí teniu el programa sencer dels nostres “Montoliuencs”. Ja tenia raó en Quim. Montoliuencs! Sou MOLT BONA GENT! Bona feina! Bon Nadal!

Taller de l’hivern!!

TALLER INTERCICLE: DECOREM L’ESCOLA PER L’HIVERN

El passat 4 de desembre petits i grans ens vam tornar a trobar a la tarda per fer un nou taller. Aquesta vegada volíem decorar l’escola per l’hivern.

Vam realitzar tres tallers rotatius: un de confecció de mòbils per decorar el sostre del passadís, un altre de montatge d’avets per decorar les finestres i, a més a més, un de dibuixos de ninots de neu per guarnir el gran plafó de l’entrada.

Amb l’ajuda, col.laboració i treball de tots els nens i nenes vam fer una gran feina i l’escola ens ha quedat xulíssima!!!

El resultat final del nostre treball i el procés el podeu veure en les següents fotos (fotos taller i fotos de la decoració acabada).

Taller de l’hivern! from edu.teixido@gmail.com on Vimeo.

Comencem a treballar a l’hort!!

Tots/es els/les alumnes de l’escola hem començat a treballar a l’hort. Amb l’ajuda de l’Abdoulaye (germà gran de la Hawa) hem procedit a plantar llavors de tomàquets, pebrots i enciams (grup dels grans, grup dels mitjans i grup dels petits, respectivament). Anirem informant dels progressos dels nostres petits grans horticultors. Aquí teniu les primeres fotos!