SORTIM A LA RÀDIO!!

Com ja us deuen haver comentat els vostres fills i/o filles, divendres passat va venir la Sara Canyete de Catalunya ràdio a l’escola.
Ens va fer moltes preguntes i li vàrem explicar què fem a l’escola, com ens organitzem, què és el que més ens agrada, com ens agrupem per cada activitat, les festes que celebrem… no vàrem poder parlar tots i totes amb ella perquè de tantes coses que es va dir, se li va fer tard.
Ja l’hem convidat perquè torni a venir un altre dia i així puguem seguir compartint experiències!
Quina llàstima que no hagi pogut sortir totes les coses que vàrem explicar de la nostra escola ni tampoc ens puguem sentir per la ràdio a tots i totes.
Cliqueu la imatge i us portarà a la notícia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *