DIA DE LA VIOLÈNCIA MASCLISTA

A CICLE INICIAL hem parlat dels rols i les actituds enquistades que tenim com a societat.

Aquí us deixem una pinzellada el què s’ha fet.

Durant el projecte de la família l’alumnat de CICLE SUPERIOR estem aprenent a debatre en gran grup, argumentar i donar la opinió sobre el nostre punt de vista i resoldre conflictes des de l’empatia i el respecte.

Les alumnes i els alumnes han detectat que hi ha rols determinats dins de casa i, encara que no sigui la pròpia realitat d’ells i elles, observen que hi ha tasques que estan assignades a un gènere concret. En aquests moments, estem treballant la coeducació, a través dels anuncis i la publicitat en els mitjans de comunicació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *