Tornada a l’escola el dilluns 10 de gener en horari habitual

El dilluns 10 de gener reprenem les classes en l’horari habitual.

Esperem que hàgiu gaudit molt de les festes i que vingueu amb moltes forces.

Us volem transmetre unes informacions a tenir en compte. Sabem que la incidència de la pandèmia de la COVID-19 a L’Hospitalet és molt alta, per la qual cosa demanem extremar les precaucions. Recordeu que els requisits d’accés als centres educatius requereixen l’absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre o febrícula per sobre de 37,5, tos, dificultat per respirar, mal de coll, refredat nasal, fatiga, dolors musculars, mal de cap, mal de panxa amb vòmits o diarrea o qualsevol altre quadre infecciós)

En el cas d’alumnat confinat durant les festes, seria convenient posar-se en contacte amb els mestres dels vostres fills o filles a través del correu electrònic, o bé, a través del correu info@escolamariustorres.com comentant la data de final de confinament. D’aquesta manera ens assegurem que arriba la informació al centre.

Esperem poder començar el curs sense massa incidències i moltes gràcies per la col·laboració de tothom!