Concert de Nadal 2021

Estimades famílies,

Aquest any tampoc hem pogut celebrar el concert de Nadal al gimnàs de la nostra escola. Aquest ha estat sempre un esdeveniment clau al nostre calendari escolar, tant pels grans com pels petits. Tots els professionals del centre hem volgut continuar amb la tradició i hem gravat una sèrie de nadales que esperem que us agradin. Els infants s’han esforçat molt per fer-lo de manera magistral. Us deixem els vídeos dividits per grups, sense oblidar-nos del nostres grups confinats de 1rB i de 3r B, que no han pogut fer la gravació.

Molt bones festes a tota la comunitat de l’Escola Màrius Torres

P3 A

P3 B