Programa Escolar de Fruita i Llet

Estimades famílies,

Com ja sabeu, el nostre centre participa en el Programa Escolar de Fruita i llet  que consisteix en la distribució de manera gratuïta de fruita fresca i llet entre els nostres infants d’Educació Infantil i Primària. Aquesta és una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels Departaments d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural i el Departament d’Educació.

Els objectius del programa són:

• Oferir fruita i llet gratuïtes en els esmorzars i berenars dins del centre escolar.
  • Informar sobre els beneficis d’augmentar el consum de fruites verdures i llet a la dieta dels escolars.
  • Proposar el consum de fruites i llet com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

Es pretén amb això afavorir la salut dels infants i promoure el consum de fruites, verdures, fruita seca, llegums, làctics, aigua i joc actiu. i també reduir el consum llaminadures, begudes refrescants, brioixeria i videojocs sedentaris.

Aquests dies de la setmana del 21 al 23 de setembre ens ha arribat la primera distribució de de fruita i llet a l’escola que consisteix en:

Poma, pera i plàtan

A l’hora del pati i per les tardes, els mestres repartiren la fruita als nens i nenes i es treballaran hàbits de consum saludable.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *