Correus corporatius dels professionals del centre i eines de Google Workspace for Education

Des del curs passat, a tota l‘Educació primària, des de 1r a 6è, el nostre alumnat ha començat a fer servir les eines que ofereix Google Workspace For Education. Aquest és un paquet d’aplicacions de comunicació i col·laboració allotjades al núvol, completament gratuït per als centres educatius, que ens permet organitzar les comunicacions, conjuntament amb DINANTIA, i ens permet treballar col·laborativament.

Una eina interessant que ofereix aquest paquet d’aplicacions és Google Classroom. Google Classroom  és l’entorn virtual d’aprenentatge de la nostra escola vinculat a tots els serveis de treball que ofereix Google. Des d’aquest entorn, els professors han creat les diferents classes per distribuïr tasques i comunicats i organitzar el treball dels vostres fills i filles en periódes de confinament i en les hores en les que treballen amb els dispositius mòbils a l’aula.

Cadascú dels alumnes té a l’agenda una pegatina on consta el seu correu corporatiu i la seva contrasenya. Amb aquestes dades, els vostres fills i filles treballaran a classe amb el portàtils i ordinadors de taula i es podran conectar a l’aula virtual de Google Classroom corresponent que ha creat el seu tutor, tant a l’escola, com a casa.

És important que tingueu a ma aquest correu i que us conneteu sovint perqué és també un dels mitjans de comunicació entre tutor/a i alumne/a, pare/mare i viceversa, Si voleu contactar amb els vostres tutors podreu comunicar-vos a través del correu dels vostres fills.

Recordeu que per fer ús dels serveis de Google Workspace for Education, sempre, sempre haureu d’entrar amb el compte dels vostres fills o filles que té el domini de l’escola @escolamariustorres.com. Amb el vostre correu personal de gmail o hotmail no podreu fer ús d’aquests serveis.

Per a qualsevol incidència de tipus informàtic, problemes amb les contrasenyes del correus corporatius dels vostres fills o filles, problemes per entrar al Google Classroom….podeu contactar amb la Comissió Digital del Centre a través del següent correu:

admin@escolamariustorres.com

CORREUS CORPORATIUS DEL PERSONAL DOCENT