Criteris d’estructura organitzativa i de gestió

Pla d’acció tutorial:

-Assemblees de classe
-Treball cooperatiu
-Projecte TEI
-Educació emocional
-Sortides i colònies anuals a tots els cursos
Pla de participació de l’alumnat
-Assemblees de classe
-Assemblees de delegats i delegades/direcció
-Projecte d’apadrinament
-Participació de l’alumnat en tasques d’escola: reciclatge, hort, compostatge, jardí,…
-Participació de l’alumnat en la difusió del projecte educatiu: portes obertes
-Pla d’adaptació de l’alumnat
-Pla d’acollida de l’alumnat de P3, especialment.

 

Relació amb les famílies:

-Potenciació del treball realitzat al Consell Escolar amb reunions mensuals i de les comissions que se’n deriven.
-Reunions mensuals junta AFA/equip directiu.
-Creació de xarxa de participació: delegats i delegades de classes, comissions AFA, comissions mixtes mestres/famílies.
-Potenciació de la participació i col·laboració de les famílies en la tasca diària: tallers, sortides,…
-Reunió d’inici de curs i una altra pedagògica amb les famílies.
-Una entrevista anual amb les famílies, com a mínim.
-Tracte accessible/Presència amb els tutors i tutores a les entrades i sortides.
-Realització de festes i activitats obertes a les famílies i amb les famílies al llarg del curs.
-Comunicació i informació regular via telemàtica (correu electrònic, pàgina web, blocs,…)
-Pla d’acollida del professorat
-Pla d’acollida del nou professorat i altre personal, molt especialment al
setembre.