Història

L’any 1968, quan un grup molt reduït de families que per les seves inquietuds intel.lectuals i socials d’acord amb la ideologia dominant dels ays 60, desitjaven pels seus fills una educació diferent de la que s’impartia en altres tipus d’escola, van crear l’anomenada Escola Marinada.

El nostre centre va passar a ser públic l’any 1988 moment en el qual, vàrem canviar d’edifici i de zona dins del poble, així com de nom. Va passar-se a dir Ceip Salvador Espriu. Tot això va originar molts de canvis a tots nivells i és ara quan amb la perspectiva dels anys podem dir que van ser positius, que vam avançar i que amb les noves aportacions d’alumnes, pares i mestres tot s’ha anat consolidant en unes maneres de fer noves i alhora respectuoses amb la línia pedagògica de sempre. Fa uns anys vam poder recuperar el nom d’escola Marinada que és el que ens identifica.

( Antiga Escola Marinada, actualment enderrocada )