L’ESCOLA I ELS REFUGIATS

El dia 13 de febrer va ser un dia especial per l’escola i els seus alumnes, vam rebre la visita de TV3 per tal de realitzar un reportatge sobre la iniciativa de recollir aliments per un camp de refugiats a Grècia. Aquesta proposta ens la van fer unes mares de l’escola que pertanyen a yourhome.cat i nosaltres encantats de participar-hi. El dia de la Pau (DENIP) els alumnes de 6è van exposar als seus companys, com es viu en un camp de refugiats i quin és el significat d’aquesta paraula. Els nens i nenes van entendre amb aquest treball, que no tothom és tant afortunat com ells. La sensibilització cap als problemes dels altres pot ajudar a transformar una societat i fer que alguna cosa canviï.

Si voleu continuar mirant…

Gràcies a totes les famílies per la vostra aportació!!!