ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR.

Benvolgudes famílies,

Aquest any hi ha convocades  eleccions als consells escolars de totes les escoles de Catalunya.

El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. La resolució EDU/3014/2023 del 30 d’agost estableix el procediment i el calendari del procés electoral per renovar els membres del Consell Escolar.

A la nostra escola el sector pares, mares i tutor-es legals hi està representat per 5 membres, 4 elegits per votació i un delegat/da de l’AFA.

En aquesta convocatòria caldrà que elegiu 1 representant del sector famílies.

Les votacions es duran a terme el dijous 23 de novembre de 15:00h. a 17:00h. al vestíbul principal de l’escola.

Si esteu interessades en presentar la vostra candidatura, ens la podeu fer arribar per correu electrònic al correu de l’escola o presencialment a la secretaria del centre fins el dia 17 de novembre.

Podeu trobar més informació a la web del Departament d’Educació.

Us agraïm per avançat la vostra participació ja que sou una part imprescindible de la Comunitat Educativa.