EL ROMAN ENS VA FER DE MESTRE

El Roman de 4t ens va sorprendre l’altre dia a la classe portant-nos una reproducció molt interessant del cos humà i la va regalar com a material per aprendre a l’aula. El Roman va fer un power point on exposava tots els aparells que formen el cos humà i els va explicar tots, un a un. La resta de companys i companyes de la classe el van estar escoltant amb molta cura i després es va passar a fer l’observació directa d’aquesta reproducció del cos humà. Hem de felicitar des d’aquesta pàgina la iniciativa del Roman i agraïr-li l’obsequi a l’escola.