BENVINGUTS AL NOU CURS ESCOLAR!

Tornem a l’escola i amb ella comencen les rutines de les classes, els deures, els examens i les activitats extraescolars. I es que va molt bé que els nens i nenes trenquin amb les rutines de tot un curs que per això, algú molt savi, es va inventar les vacances i després de les vacances a la feina. La tornada a aquesta rutina és dura, no ho podem negar, però aquesta sensació és molt efímera, ja que tots plegats ens tornem a il·lusionar amb la feina, els nens i nenes estrenen llibretes, motxilla, retoladors…i els pares i mares es tornen a quedar sols assaborint la pau d’una llar que ja té l’ordre desitjat. Nosaltres comencem una etapa amb mestres que s’incorporen de nou al claustre i altres, molt estimats, que ens han deixat o ens deixaran per emprendre altres camins. Així que, benvinguts tots i totes a LA NORMALITAT.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *