AUXILIAR DE CONVERSA curs 19-20

Aquest curs 19-20 l’escola gaudirà de l’ajut d’un auxiliar de conversa que reforçarà l’aprenentatge de l’anglès a l’escola, donant suport als mestres implicats en aquest idioma i encoratjant als alumnes en el coneixement i en la riquesa del seu propi idioma i de la seva cultura. A partir del projecte GEP ens ha estat donada aquesta oportunitat que, sens dubte, valorem i en farem ús de la millor manera.

La figura de l’auxiliar de conversa està representada en aquesta ocasió per l’Ethan, un noi que ve d’Escòcia i que compartirem amb l’escola Les Arrels de Mollerussa a partir del dia 1 d’octubre.

Al bloc d’anglès podreu veure la seva presentació en un vídeo.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *