Famílies!!!
Al llarg del 2n i 3r trimestre, els alumnes de 1rB i 6èA hem dut a terme el nostre projecte intercicle.
Es tracta d’un projecte d’incubació i cria de pollets dins l’aula on hem pogut oferir a l’alumnat una experiència d’aprenentatge que els ha permès entendre i viure en primera persona els processos relacionats amb la reproducció i cura d’éssers vius, en aquest cas, dels pollets, generant a l’infant un sentit de responsabilitat i cura.
Hem gaudit moltíssim amb totes les activitats que hem compartit (manualitats, visita a la granja…) i ben segur que tots recordareu el moment de naixement dels nostres pollets, perquè els nostres infants de ben segur que no ho oblidaran mai.
Ara ja és hora que els nostres amics…Bombon, Piolín, Stich… vagin a una granja per poder viure amb els seus nous companys i poder gaudir de la llibertat que es mereixen.
Aquí us deixem un recull de totes les activitats fetes en aquests darrers mesos…
Eva i Raquel


