Avui la Classe del “Peix Peixet” i dels “Llobatons” hem viscut una jornada plena de màgia i rialles en una sortida molt especial per endinsar-nos en el fantàstic món del circ.
Només arribar, hem començat el dia amb un bon esmorzar per carregar energies… i ja es notava a les cares dels infants que seria un dia emocionant!
Amb la panxa plena i les ganes a flor de pell, ens hem capbussat de ple en els tallers de circ! Hem rigut, ens hem sorprès i hem gaudit de valent fent malabars amb pilotes, mocadors, bitlles i plats giratoris. Hem posat a prova el nostre equilibri sobre la corda fixa, diferents circuits o dalt dels esclops. Hem aixecat torres humanes com autèntics artistes i ens hem deixat portar pel moviment mentre ens gronxàvem entre mocadors gegants. Cada activitat ha estat una descoberta plena d’emoció!
Després de dinar i jugar una estona més, el temps ens ha passat volant i gairebé sense adonar-nos, ja tornàvem cap a l’escola. Entre la soneta i tot el que havíem viscut, alguns fins i tot han tancat els ulls a l’autocar, cansats però feliços.
Ha estat un dia inoblidable, ple de moments divertits, rialles compartides i molta il·lusió. Us deixem un petit tastet d’aquesta aventura tan especial al circ!
Bon cap de setmana!
Les mestres


