Orientacions CS setmana del 8 al 12 de juny

ORIENTACIONS CS SETMANA DEL 8 AL 12 DE JUNY

-Abans que res, explicar-vos que estem preparant un Festival confinats!

Anem a celebrar d’una forma diferent aquest final de curs 2019-2020.

No obstant, diferent no significa que siga menys important. Esperem la màxima participació per la vostra part! Xiquets i xiquetes de l’escola, hem de tenir un gran record i això ho aconseguirem si deixem un vídeo per veure’l sempre que ens vingui de gust.

L’explicació de tot la trobareu a la pàg. web del centre: https://agora.xtec.cat/ceip-leseres/

-A la mateixa página també podeu veure el vídeo de la Setmana de l’Esport.

-A part, al Classroom, aquesta setmana trobareu:

Contes africans

Embarbussaments

Càlcul matemàtic

La metamorfosi en els animals

I començarem l’edat Contemporània.

EDUCACIÓ FÍSICA

ACTIVITATS: practicar els exercicis, aprendre la tècnica i portar-los a terme un després de l’altre.

-Dilluns: A,B,C,D,E.

-Dimarts: F,G,H,I,J.

-Dimecres: K,L,M,N,O.

-Dijous: P,Q,R,S,T.

-Divendres: U,V,W,X,Z.

DEURES RETORN( opcional): recull de fotos de l’ alumne en acció en cada exercici i/o vídeo de màxim 30 segons.

Cliqueu damunt la imatge per poder veure el document amb els enllaços de cada exercici.

Religió:

Aquesta última setmana farem el REPTE FINAL:

Cadascú ha de preparar un vídeo explicant una part de la vida de Jesús i la seva influència en l’actualitat. Teniu dos documents que us ajudaran en la realització del vídeo i un exemple de video d’una noia.

No patiu perquè si no sabeu com fer un vídeo, podeu fer-ho en una presentació (PowerPoint, Genially…)

A poc a poc completem el projecte! Tasca per tasca! Així doncs no patiu que #totaniràbé!

VALORS

ESCAPE ROOM “LA CAIXA MISTERIOSA”:

Ja estem a punt d’acabar aquest curs. Un curs que ha estat diferent a tots els altres però també especial. Per això, l’activitat que us deixo com a cloenda de l’àrea de valors és un Escape Room molt divertit per jugar en família, en el que haureu d’anar descobrint diferents enigmes i resolent reptes per poder arribar al final del joc.

Aquest és el material i les emocions que necessitareu per poder jugar:

• 1 GLOBUS(MILLOR TENIR MÉS D’UN PER SI DE CAS)
  • 1 RETOLADOR PERMANENT DE PUNTA GRUIXUDA
  • 3 GOTS DE PLÀSTIC.
  • 2 FULLS DE PAPER, LLAPIS I GOMA. (PER APUNTAR)
  • 1 GRAN SOMRIURE I MOLTES GANES DE GAUDIR EN FAMÍLIA
  • 1 ACTITUD SEMPRE POSITIVA. NO US RENDIU MAI!

Aquí teniu l’enllaç al Escape Room: https://sites.google.com/view/escaperoomcaixamisteriosa/presentaci%C3%B3