FESTIVAL FINAL DE CURS CONFINATS.

????????? Molt bones a tothom! Per aquest any anem a preparar el festival final de curs 2019-2020, en el que participarà l’escola conjuntament amb els xiquets i xiquetes de Petits Genis. És un final de curs que com ja sabeu és una mica diferent.

No obstant, diferent no significa que siga menys important. Esperem la màxima participació per la vostra part! Xiquets i xiquetes de l’escola i dels Petits Genis, hem de tenir un gran record i això ho aconseguirem si deixem un vídeo per veure’l sempre que ens vingui de gust.

Per veure l’explicació de tot allò que teniu que fer pitgeu el títol. ????????