COPROES CURS 2018/19

Aquest curs a Coproes hem realitzat diferents activitats al llarg del curs escolar: la rifa de la cistella de Nadal, la venta d’uns fantàstics punts de llibre per Sant Jordi i la parada a la Fira de Rasquera.

Aquesta darrera la vam realitzar el passat diumenge dia 5 de maig i va ser tot un èxit. Els nostres petits venedors es van organitzar per torns i no van parar de vendre els productes que ells mateixos havien elaborat des que van obrir fins que van plegar.

Els productes que han manufacturat aquest any són els següents:

• Capsetes i polseres, realitzades per les nenes i nens d’Infantil.
  • Bossetes, elaborades pels alumnes de Cicle Inicial.
  • Scrapbooks, confegits pels xiquets i xiquetes de Cicle Mitjà.
  • Slines i carteres, que han estat tasca de Cicle Superior.

Coproes ara estem preparant la festa de fi de curs a l’escola. Hem de preparar activitats i jocs per a fer-ho ben divertit i també un esmorzar ben bo per a que tots els nens i nenes de l’escola celebrem plegats el final d’aquest genial curs i l’arribada de l’estiu!

Els alumnes de Cicle Superior som els que dirigim la junta de Coproes, fem reunions juntament amb els vocals de cada cicle i prenem decisions com per exemple, quin serà el logo que representarà la Cooperativa, quines manualitats realitzarem, els seus preus, etc.

Volem agrair l’esforç de tots els nens i nenes de l’escola, així com també de totes les famílies, botigues i artesans que han participat en aquest projecte. Moltes gràcies a tots i fins l’any que ve!