Mostra de Teatre de Ribera d’Ebre

Aquest dimecres dia 15 de maig totes les nenes i nens de l’Escola Les Eres de Rasquera hem anat a la 23ª mostra de teatre.

Els alumnes de P3, P4 i P5 hem presentat la nostra obra titulada “L’erugueta Goluda”. Hem explicat la divertida història d’un cuc ben golafre des que neix amb molta gana fins que es converteix amb una papallona. Així, tots hem interpretat papers tant d’eruga com de fruites.

Els alumnes de Cicle Inicial hem interpretat “Quin gust té la Lluna?”. Un grapat d’animals ben diferents (des d’un elefant fins un ratolí) han treballat en equip per tal de poder arribar a tocar la Lluna i treure’n un tros per a poder tastar-la. Així, la disfressa de cada un i una era ben diferent segons l’animal que ens ha tocat!

Com a espectadors hem pogut veure.

-L’obra “Històries curtes en espais tancats” del centre Jeroni de Moragas, de Móra d’Ebre.

-L’obra “Els Follets del Bosc” de l’escola Pàmies de Ginestar.

Per altra banda, també ens hem trobat amb els alumnes de l’escola Lluís Viñes i Viñoles, qui han vingut a gaudir de les nostres grans interpretacions.

Així, hem gaudit molt d’aquest dia que hem compartit tots els nens i nenes de les escoles d’aquests pobles de Ribera d’Ebre.