Les cançons del Bon dia a P4

Bon dia famílies,

Aquests dies anem tornant a les rutines escolars, la veritat és que recorden molt bé com ho fèiem el curs passat, però hem volgut introduir alguns petits canvis.

Primerament hem escollit les cançons que els nens volien posar per dir-nosl bon dia i recordar els dies de la setmana, n’hem escoltat 2 o 3 i hem votat la que ha agradat més.

Aquestes han sigut les guanyadores:

I aquest curs també fem una mica diferent el calendari. Tenim un calendari molt gros del material d’Innovamat. Mirem igualment quin dia és avui, quin era ahir i quin serà demà. Dibuixem el temps al dia corresponent i apuntem a la pissarra el nom del dia i el número. I continuem amb les dites de cada mes.