UN EXPERT DEL MOTOR: VISITA D’EN ROGER BRUNET

Dimecres 12 d’abril ens va fer una visita en Roger Brunet, ex-alumne de l’escola i mecànic de competició de cotxes de ral.li.

Aquesta visita ens va quedar pendent durant el primer trimestre quan fèiem el projecte de les rodes, doncs en Roger era viatge.

Vam aprofundir, amb les nostres preguntes, en el funcionament de les rodes en un vehicle i vam parlar sobre els minerals que pot arribar a tenir un cotxe (projecte del segon trimestre). En Roger també ens va explicar moltes coses sobre el petroli, la gasolina, la cursa del Dakar, sobre els ral·lis i els patrocinis.

Per acabar la visita, en Roger ens va deixar sentir la sensació de ser un pilot de ral.li, deixant-nos pujar al cotxe de que portava.

Gràcies Roger dedicar-nos el teu temps!