SANTA CECÍLIA

Tot el cicle mitjans va celebrar el passat divendres dia 22 de Novembre el dia de Santa Cecília, la patrona de la música. Al matí vam poder gaudir d’unes actuacions a càrrec de les dues mestres de música que tenim a l’escola ( l’Alba i la Paula), d’ alumnes músics de l’escola i d’una mare que és cantant professional. També vam fer una activitat de ball amb el just dance. Els nens i nenes del cicle s’ho van passar d’allò més bé! A la tarda, cada classe va fer una actuació al pavelló. Tot això va ser possible gràcies a les mestres de música que van preparar aquest dia festiu amb moltes ganes i il.lusió i això va permetre que el dia, tot i la pluja, anés fantàsticament.

VEURE FOTOS