Xerrada Internet Segura

La xerrada es realitzarà el dijous, 15 de novembre a les 17h a l’escola.

L’ús d’Internet i de les xarxes socials ha generat l’aparició de nous delictes als que els menors poden ser especialment vulnerables. Des de l’escola us informem que hem organitzat una xerrada informativa per a totes les famílies sobre “Internet segura per als menors”, amb la col·laboració dels Mossos d’Esquadra, amb l’objectiu de fer arribar de primera mà tota aquella informació que ajudi a prevenir fets, donar eines de qualitat i consells per a les famílies per tal de preveure situacions, com actuar-hi i resoldre dubtes.

Ajudem als nens i als joves a utilitzar Internet i les xarxes socials amb seguretat!

Per tal de saber quantes famílies vindran, ens aniria molt bé que envieu un correu electrònica abans del 12 de novembre confirmant la vostra assistència.

ANIMEU-VOS A PARTICIPAR!!!