NOVETATS PREINSCRIPCIÓ

Tal i com ha publicat el Departament d’Educació, el procés de preinscripció es farà del 13 al 22 de maig, ambdós inclosos.

TELEMÀTICAMENT

Les sol·licituds es podran presentar telemàticament durant tot el període de presentació de sol·licituds.
La sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament del correu electrònic, amb el resguard i la documentació acreditativa adjunta al centre triat en primera opció. El centre contestarà aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què el sol·licitant en tingui constància. El correu oficial del centre per a la recepció de documentació és: a8021363@xtec.cat

ENLLAÇ DIRECTE APLICATIU PREINSCRIPCIÓ

IMPRÈS PREINSCRIPCIÓ

PRESENCIALMENT

De manera excepcional, per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica i sigui estrictament necessari, els centres organitzarem la presentació de sol·licituds de manera presencial del 19 al 22 de maig, assignant una cita prèvia per a l’accés a l’escola.

ENLLAÇ CALENDARI CITA PRÈVIA
Horari atenció al públic del 19 al 22 de maig:
9 a 12h.
Telèfon: 93 680 16 33

MOLT IMPORTANT: Per a qualsevol dubte, poseu-vos en contacte a través del correu electrònic:

a8021363@xtec.cat

DOCUMENTACIÓ

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

CODI DE CENTRE

NÚMERO DE DESEMPAT

Us enllacem la nota de premsa del Departament i l’oferta inicial de places.
Llistat barem provisional (29 de maig)
Llistat barem resolt (9 de juny)
Llistat barem definitiu (11 de juny)
Llistat d’adjudicacions definitives (7 de juliol)