P4- EXPLICAR-SE TOT JUGANT

“Qui treballa en l’àmbit educatiu sap que existeix una altra dimensió de l’escola, intangible, no quantificable,essencial. Una dimensió feta de mirades que es creuen, de converses, de reflexions compartides, de relacions de confiança recíproca que maduren amb el temps.

Una dimensió feta de persones, de sentit de pertinença, d’augments d’autoestima que acompanyen una nova habilitat adquirida, d’experiències compartides…” Penny Ritscher. Pedagogia del quotidià.

Avui, un dia intensssss d’emocions que han anat fluint…noticies del cap de setmana….sobtada visita de 4 pardals que volien participar a la rotllana…pintem….dibuixem…pati productiu …. jocs d’equp…rialles…complicitats….”fem una cosa súper dificil entre tots”… Quin goig contemplar-ho!!!!

“Els infants tenen una espècie de doble vida, una existència dividida entre escola i fora de l’escola. Porten a l’escola les seves experiències personals.És un petit patrimoni que comparteixen amb els altres de maneres diferents”  Penny Ritscher. Pedagogia del quotidià.