P4- EL MEU AMIC GOS

La Ghalia ha vingut acompanyada del Dani, el seu pare i del Budha ,el seu gos.

El Budha és un gos juganer, molt carinyós i molt vital, com nosaltres. S’ emociona amb les coses que li agraden i li costa controlar les emocions, com nosaltres i… també com el Monstre de colors.

Quan estàs molt , molt content et costa escoltar les consignes , les notícies o el que ens expliquen en aquell moment. Vols riure, abraçar, saltar….però el Dani i la mestra diuen que cal trobar la calma per escoltar i entendre el que toca fer. Mireu això passa als gossos i també als nens i nenes.

Ens hem adonat que quan el gos mira cap aquí, cap allà, salta ,llepa, va i ve…no està entenent que li diuen i no sap què o com cal fer les coses…igual, igual que nosaltres.

En Dani l’ha cridat, l’ha fet seure i…quan estava tranquil…li ha dit què havia de fer. Ara si que ho ha fet bé!!!

A tots ens costa fer-ho ,cal practicar una mica més.

Fins un altre dia amic Budha!!