P4/ 3r- SEREM UN GRAN EQUIP !!!!

Avui, un gran dia!!! Anem tota l’escola d’excursió a Santa Creu d’Olorda . El motiu, iniciar formalment el padrinatge entre classes.

Els infants de l’escola són joves, molt joves, i des del primer dia omplen amb la seva frescor i espontaneïtat tots els moments, bons moments de la nostra escola.

Els padrins i padrines de 3r i el nens i nenes de la classe dels Dofins de P4 es miren,es parlen, s’escolten i decideixen que entre ells ha de néixer una gran història, una aventura que de ben segur els portarà per camins paralel.ls, camins amics.

Els mestres, les mestres,tenim la devoció de relatar el que veiem,el que s’esdevé amb tants afectes…Hem vist com buscaven tresors, com ho tafanejaven tot, com s’estaven pendents del fillol o la fillola,del padrí o la padrina. com parlaven, reien, jugaven…caminaven agafats de la ma…atents…imaginant aventures…descobrint la Pedrera dels Ocells, les cireres d’arboç, glans, pedres de pissarra….fulles, branquetes amb líquens…

El dia ha passat volant…com tots els bons moments. Cansats però molt satisfets!!!

I vet aquí un gos i vet aquí un gat,que aquest dia de complicitats s’ha acabat!!!