P3,P4,P5- L’ESPECTACLE DE LA VIDA: ANEM AL MERCAT

Aquests dies estic llegint el llibre “15 Diàlegs d’educació” i he rescatat unes frases de gent que admiro profundament ….paraules que et fan pensar sobre la pràctica educativa, els nostres alumnes, les companyes ,la seva complicitat en el dia a dia…les reunions a l’escola i des de casa…qualsevol hora és bona per proposar,planificar, decidir…una “plataforma permanent ” de dones que SOM i FEM de mestres.

” NO HI HA CAP AVALUACIÓ QUE PREGUNTI COM S’HA EMOCIONAT UN ALUMNE”  Rafel Bisquerra.

“NO HI HA PROBLEMES, HI HA REPTES. EL PROBLEMA T’ATURA, EL REPTE T’ESTIMULA.” Joan Vaello.

“CONSTRUIR LA PRÒPIA RESPONSABILITAT REQUEREIX PODER EQUIVOCAR-SE, PODER PROVAR, PODER DUBTAR”  Jaume Funes

“HEM DE DONAR LA MILLOR VERSIÓ DE NOSALTRES MATEIXOS” César Bona

Avui hem anat al mercat a comprar el que necessitem per fer demà un esmorzar de germanor .

TOTS i TOTES!!! La comunitat d’infantil ens hem organitzat i repartit tasques…Cadascú sap el que li toca fer. Som grans i ho demostrem. Fem llista de la compra, busquem el lloc on podem comprar el que necessitem i….mirem, mirem i mirem l’espectacle de la vida. Les mestres acompanyem, escoltem propostes, idees…

Moments com aquest, fan que la nostra feina sigui apassionant!!!

fotos p4

FOTOS P5