P3- FA CALOR…”OKUPEM” EL PORXO

“Cada lloc comunica sobre el que pot succeir al seu interior, parla de qui l’habita i encomana una manera de viure´l. Té la facultat de convertir-se en una zona cuidada,amable,acollidora,personal, si qui l’habita la sent com si fos seva”

Ho llegeixo en un article de l’escola infantil Mendebaldea i penso en nosaltres,la comunitat d’educació infantil que HABITEM espais de la nostra escola: classe,passadís,pati,porxo,sala de joc….

Avui feia calor, molta calor…a P3 decidim OKUPAR el porxo. Agafem cadires, taules (comprar taules amb rodes ha sigut una boníssima inversió) i omplim el porxo de rialles,treball,jocs…canvis de ritme i noves possibilitats. Un moment propici perquè les complicitats aflorin.”SOM UN EQUIP” diem i fem..Sovint les complicitats,si els deixem espai,ens conviden a generar vincles i coneixences més profundes.

Converses,jocs,moments de treball i altres de joc,mirades,rialles, negociacions,abraçades,cançons….trapelleries….moments plens de sentit.