P3- AVUI….SUC DE MANDARINA

Menjar és divertit: Hem de gaudir del menjar!

Una manera fantàstica de gaudir dels àpats és fer-ho en companyia de la família i els amics, a casa o a l’escola. Observem que escolleixen els altres: què mengen els nostres amics? Hem provat algun aliment nou aquesta setmana?

El nostre objectiu amb els nens és despertar a través dels sentits el plaer de menjar Si ho passen bé, els sembla interessant i és gustós, de ben segur que en un futur faran atenció en la seva alimentació. Aprendran a veure els aliments des d’un angle completament diferent, apreciant-los, tocant-los, cuinant-los i tastant-los.

Avui….hem fet suc de mandarina.

“Cliqueu aquí”