EDUCACIÓ INFANTIL VISITA LA BASE DELS AGENTS RURALS.

Segons l’experta en educació emocional Esther Garcia Navarro, “el fet de potenciar emocions positives com la curiositat o l’interès ajuda a focalitzar l’atenció”. “Això ens condueix a potenciar un aprenentatge significatiu”, afegeix.

Francisco Mora explica en el seu llibre , la neurociència cognitiva ha constatat, gràcies a l’estudi de l’activitat de les diferents àrees del cervell, que només es pot aprendre allò que crida l’atenció i que genera emoció.

No cal dir res més….visitar la base dels Agents Rurals, escoltar les seves explicacions/aventures/bons moments….fer d’agent Rural manipulant, experimentant…vivint en primera persona l’emoció de “ser com…”  no es pot expressar fàcilment.

Diuen que una imatge val més que mil paraules, certament , però escoltar els seus comentaris, descobertes, emocions…no te preu.