EDUCACIÓ INFANTIL/TALLER ALBA : COMENCEM TALLERS

“És curiós com un infant de 3 anys, al costat d’un de 5 o de 6,pot semblar tant petit, i com aquests poden fer de model, obrint-li un ventall de possibilitats i afavorint un munt de situacions noves i molt enriquidores per a tots i totes” Complicitats. Escola dels Encants

Després d’una pausa per esmorzar, continua un temps que compartim tota la comunitat d’infantil, primer espais de lliure circulació i ara tallers. Els amics del taller Alba també participen.

Comencen els desplaçaments amunt i avall per anar al taller que toca però aviat torna la calma i es repren la feina.

Enguany el projecte que  treballa a nivell transversal tota l’escola, és EL MÓN QUE HABITEM. A Infantil toca Europa.

Quatre tallers s’ encarreguen de pintar països d’Europa.

Un feia bossetes d’olor amb herbes mediterrànies i….la gran novetat és el taller de robòtica.

Ha sigut genial!!!

MIREU