EDUCACIÓ INFANTIL – SOM ESCOLA VERDA (taller)

SOM ESCOLA VERDA!!!!!!

Avui al taller de l’hort hem explicat que

• El compostatge és una manera de reciclar que es converteix en una activitat divertida que fem a l’escola.Portem peles de fruita de l’esmorzar a la compostadora, afegim fulles seques i paper de cuina d’eixugar les mans i….a esperar.
  • A la classe tenim diferents papereres, mirem que hi ha dintre : una és només pel paper, una de color marró és on  llencem restes de l’ esmorzar i una tercera que és brossa de rebuig .
  • Hem parlat que a la classe dels ÓSSOS, DOFINS i XEFS portem carmanyola per reduir envolcalls. Tots tenim un got de plàstic.

UUUUUUFFFFF!!!! Molta feina hem fet!!!

Per acabar mirem un conte de planeta dels Nyam-nyam.