Som escola premiada Pilarín Bayés

Rosa, groc, lila, verd i blau

Aquest és el títol del conte guanyador del Premi Pilarín Bayés escrit per l’alumnat de segon de l’escola.

El Premi Pilarín Bayés convoca cada curs a nens i nenes de Primària de tot Catalunya a crear contes sobre una temàtica al voltant dels valors. Una oportunitat per fomentar a l’aula l’escriptura i l’educació en valors, a més d’apropar els llibres als infants i estimular la seva imaginació. El jurat escull 20 contes, que són publicats en un llibre il·lustrat per la Pilarín Bayés i nosaltres som un dels afortunats. El dia 1 de juny, l’alumnat de segon està convocat a una festa per fer el lliurament dels premis als autors dels contes guardonats. Enhorabona a tota la classe del Funky i a la seva tutora, l’Ariadna Rizo.

“Un llibre és un contenidor de paper i tinta d’alta seguretat per guardar idees, per saber, per divertir-se… Sentir-me protagonista i servidora d’aquest invent és l’impuls per continuar treballant-hi.”