PROJECTE CUEME A 5è: creació d’una cooperativa!

A l’Alzina, cada curs, els nois i noies de cinquè són els encarregats de crear una cooperativa escolar d’artesania en la realització del projecte CUEME, de la Diputació de Barcelona.

Es tracta d’un projecte molt competencial i transversal a través del qual l’alumnat es constitueix com a cooperativa i prenen totes les decisions de la mateixa en forma d’assemblea.

A hores d’ara, la cooperativa ja està creada: es diu Kids Art i ja compta amb un logo creat per una de les nostres sòcies, la Lucía Aranda. A més a més, hem aportat un capital inicial acordat entre tots i totes, hem creat prototips de productes que podríem vendre a la paradeta que muntarem al mes de maig i, mitjançant votacions, ja hem decidit els que anirem a produir.

Està sent un projecte apassionant que ens portarà a un matí de venda al poble i, després, a una donació dels beneficis per a una entitat benèfica que també triarem entre els socis de la cooperativa.

Ens preparem per a la vida adulta i desenvolupem habilitats d’iniciativa, emprenedoria i cooperació!

Clique a la imatge i us portarà a un àlbum de fotos del transcurs del projecte CUEME!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *