PROJECTE CUEME 5è!

L’alumnat de 5è, al llarg del curs, està portant a terme el projecte de Cultura Emprenedora CUEME de la Diputació de Barcelona, en col·laboració amb l’Ajuntament de Molins de Rei, per tal de crear una cooperativa artesanal pròpia i poder posar a la venda els productes creats.

Doncs bé, el dia de la venda ha arribat i l’experiència ha estat inoblidable: ens ha encantat poder mostrar i vendre els nostres productes que hem fet amb tant d’amor i viure l’èxit que hem tingut!

Felicitats a tot l’alumnat de 5è i les seves famílies, a la seva tutora, a l’equip de mestres que l’ha acompanyada, a l’equip directiu i a la resta de la comunitat educativa de l’Alzina per fer possible aquest projecte!

Cliqueu a la imatge per anar a l’àlbum de fotos de la jornada de venta: