PROGRAMA HAPPY 8-12

El passat 27 de gener tot el claustre de l’escola vam assistir a la formació Millora de la convivència als centres educatius (Programa Happy 8-12) impartida per la Rosa Miralles, i encaminada a millorar la gestió de les emocions dels alumnes, i d’aquesta manera poder resoldre els conflictes entre iguals d’una manera més assertiva.

El programa d’educació emocional gamificat Happy 8-12 està dissenyat per treballar les competències de consciència emocional, regulació emocional, autonomia personal, la competència social i la competència per a la vida i el benestar, a partir d’un videojoc interactiu on posa al nen en una situació de conflicte que haurà de resoldre de la manera més adequada possible, creant la interacció i el debat entre l’alumnat.  La formació va ser tan interessant que aquest curs ja començarem a implemenatar aquest programa, que va dirigit als cursos de 4t, 5è i 6è.

A l’escola donem molta importància al treball de les emocions ja de ben petits i creiem que el benestar emocional i un bon clima de convivència són bàsics per afrontar els aprenentatges amb èxit.