P3,P4 P5- EL PATI DE L’ESCOLA UN ESPAI MÀGIC.

Sempre quedes meravellada davant de la capacitat d’inventiva dels infants petits. Jugant és la manera natural i sana de com es desenvolupen, creixen i van interioritzant i representant els seus aprenentatges. No cal que estiguin excessivament carregats de joguines ja que la gràcia és que experimentin amb la seva imaginació.

En el transcurs del joc poden aparèixer elements simbòlics importants per a la vida dels ÓSSOS, DOFINS I CAVALLERS I PRINCESES. La Festa Major, el Camell, Diables…és un tipus de joc recurrent en el nostre pati.

Cada segon és un moment màgic …tots i totes…apassionats per convertir el pati de l’ escola en un lloc viu!!!…d’aprenentatge, de joc, de relació i de contacte amb la natura.

“FOTOS”