Jocs Florals 2017

Seguint la tradició, enguany hem tornat a baixar a La Peni a celebrar la XXVIII Diada de Sant Jordi de la nostra escola. Aquest any, a més de les tradicionals cantades de cançons de les nenes i nens d’Educació Infantil i del lliurament de premis dels Jocs Florals, també hem fet el lliurament de premis del Concurs de dibuix que hem celebrat amb motiu del 50è aniversari de l’escola.

El tema únic tant dels poemes com dels dibuixos ha estat L’Escola, i cal dir que la qualitat dels treballs ha estat excel·lent i ha sigut molt complicat  triar els guanyadors i guanyadores.

Felicitats a tots i totes per la feina ben feta!!!

Us deixem aquí les imatges del matí.

Jocs Florals